Kundeambassadør

Få hjælp til at komme videre med en sag, der er kørt fast hos NORVA24 Danmark. Kommenter en oplevelse, du har haft. Eller kom med forslag til forbedringer af vores kundeservice.

Måske er der noget, du som kunde hos NORVA24 Danmark ikke er helt tilfreds med, eller du har brug for at få sat skub på din sag. Måske vil du gerne fortælle om en knap så god oplevelse, du har haft med NORVA24 Danmark.

NORVA24 Danmark kundeambassadør skal være med til at sikre, at du som kunde hos NORVA24 Danmark får den service, du forventer eller er berettiget til.

 

Har du en klage over NORVA24 Danmark skal du i første omgang henvende dig til den pågældende lokalafdeling hos NORVA24 Danmark, som er driftsansvarlig for den opgave du har fået udført. Lokalafdelingen vil være den første til at se på din sag. Finder lokalafdelingen ikke en løsning, der stiller dig tilfreds, kan du gå skridtet videre og kontakte NORVA24 Danmarks kundeambassadør.

Helt konkret betyder det, at du som kunde hos NORVA24 Danmark kan kontakte mig

  • Hvis ikke du er tilfreds med den behandling, du har fået i NORVA24 Danmark
  • Hvis ikke du får det, du mener, du har krav på efter at have været i kontakt med den ansvarlige lokalafdeling
  • Hvis du har en ide til forbedring af NORVA24 Danmarks kundeservice. Eksempelvis procedurer, der kunne være anderledes eller information, der kunne gives bedre

Kundeambassadøren vil nøje følge op på alle de henvendelser, som vores kunder sender til os for at afdække generelle svagheder og forbedringsmuligheder.

 


 


Ring eller skriv til kundeambassadøren

Jan Kreiberg Larsen
Telefon: 40 296 432
Mail: jan.larsen@ikias.dk





Kundeambassadør

Få hjælp til at komme videre med en sag, der er kørt fast hos NORVA24 Danmark. Kommenter en oplevelse, du har haft. Eller kom med forslag til forbedringer af vores kundeservice.

Måske er der noget, du som kunde hos NORVA24 Danmark ikke er helt tilfreds med, eller du har brug for at få sat skub på din sag. Måske vil du gerne fortælle om en knap så god oplevelse, du har haft med NORVA24 Danmark.

NORVA24 Danmark kundeambassadør skal være med til at sikre, at du som kunde hos NORVA24 Danmark får den service, du forventer eller er berettiget til.

 

Har du en klage over NORVA24 Danmark skal du i første omgang henvende dig til den pågældende lokalafdeling hos NORVA24 Danmark, som er driftsansvarlig for den opgave du har fået udført. Lokalafdelingen vil være den første til at se på din sag. Finder lokalafdelingen ikke en løsning, der stiller dig tilfreds, kan du gå skridtet videre og kontakte NORVA24 Danmarks kundeambassadør.

Helt konkret betyder det, at du som kunde hos NORVA24 Danmark kan kontakte mig

  • Hvis ikke du er tilfreds med den behandling, du har fået i NORVA24 Danmark
  • Hvis ikke du får det, du mener, du har krav på efter at have været i kontakt med den ansvarlige lokalafdeling
  • Hvis du har en ide til forbedring af NORVA24 Danmarks kundeservice. Eksempelvis procedurer, der kunne være anderledes eller information, der kunne gives bedre

Kundeambassadøren vil nøje følge op på alle de henvendelser, som vores kunder sender til os for at afdække generelle svagheder og forbedringsmuligheder.

 


 


Ring eller skriv til kundeambassadøren

Jan Kreiberg Larsen
Telefon: 40 296 432
Mail: jan.larsen@ikias.dk





Kundeambassadør

Få hjælp til at komme videre med en sag, der er kørt fast hos NORVA24 Danmark. Kommenter en oplevelse, du har haft. Eller kom med forslag til forbedringer af vores kundeservice.

Måske er der noget, du som kunde hos NORVA24 Danmark ikke er helt tilfreds med, eller du har brug for at få sat skub på din sag. Måske vil du gerne fortælle om en knap så god oplevelse, du har haft med NORVA24 Danmark.

NORVA24 Danmark kundeambassadør skal være med til at sikre, at du som kunde hos NORVA24 Danmark får den service, du forventer eller er berettiget til.

 

Har du en klage over NORVA24 Danmark skal du i første omgang henvende dig til den pågældende lokalafdeling hos NORVA24 Danmark, som er driftsansvarlig for den opgave du har fået udført. Lokalafdelingen vil være den første til at se på din sag. Finder lokalafdelingen ikke en løsning, der stiller dig tilfreds, kan du gå skridtet videre og kontakte NORVA24 Danmarks kundeambassadør.

Helt konkret betyder det, at du som kunde hos NORVA24 Danmark kan kontakte mig

  • Hvis ikke du er tilfreds med den behandling, du har fået i NORVA24 Danmark
  • Hvis ikke du får det, du mener, du har krav på efter at have været i kontakt med den ansvarlige lokalafdeling
  • Hvis du har en ide til forbedring af NORVA24 Danmarks kundeservice. Eksempelvis procedurer, der kunne være anderledes eller information, der kunne gives bedre

Kundeambassadøren vil nøje følge op på alle de henvendelser, som vores kunder sender til os for at afdække generelle svagheder og forbedringsmuligheder.

 


 


Ring eller skriv til kundeambassadøren

Jan Kreiberg Larsen
Telefon: 40 296 432
Mail: jan.larsen@ikias.dk





Kundeambassadør

Få hjælp til at komme videre med en sag, der er kørt fast hos NORVA24 Danmark. Kommenter en oplevelse, du har haft. Eller kom med forslag til forbedringer af vores kundeservice.

Måske er der noget, du som kunde hos NORVA24 Danmark ikke er helt tilfreds med, eller du har brug for at få sat skub på din sag. Måske vil du gerne fortælle om en knap så god oplevelse, du har haft med NORVA24 Danmark.

NORVA24 Danmark kundeambassadør skal være med til at sikre, at du som kunde hos NORVA24 Danmark får den service, du forventer eller er berettiget til.

 

Har du en klage over NORVA24 Danmark skal du i første omgang henvende dig til den pågældende lokalafdeling hos NORVA24 Danmark, som er driftsansvarlig for den opgave du har fået udført. Lokalafdelingen vil være den første til at se på din sag. Finder lokalafdelingen ikke en løsning, der stiller dig tilfreds, kan du gå skridtet videre og kontakte NORVA24 Danmarks kundeambassadør.

Helt konkret betyder det, at du som kunde hos NORVA24 Danmark kan kontakte mig

  • Hvis ikke du er tilfreds med den behandling, du har fået i NORVA24 Danmark
  • Hvis ikke du får det, du mener, du har krav på efter at have været i kontakt med den ansvarlige lokalafdeling
  • Hvis du har en ide til forbedring af NORVA24 Danmarks kundeservice. Eksempelvis procedurer, der kunne være anderledes eller information, der kunne gives bedre

Kundeambassadøren vil nøje følge op på alle de henvendelser, som vores kunder sender til os for at afdække generelle svagheder og forbedringsmuligheder.

 


 


Ring eller skriv til kundeambassadøren

Jan Kreiberg Larsen
Telefon: 40 296 432
Mail: jan.larsen@ikias.dk





NORVA24 Danmark A/S

NORVA24 Danmark består af 11 afdelinger fordelt med 5 afdelinger på Sjælland, 2 på Fyn og 4 i Jylland.

NORVA24 Danmark A/S er miljøcertificeret. Vi benytter miljømæssig korrekte produkter og har løbende fokus på, at forbedre vores arbejdsmetoder. Vores medarbejdere er blandt branchens bedste. Vi gennemfører løbende opkvalificering af medarbejdernes kompetencer og har kontinuert fokus på trivsel og arbejdskvalitet. Derfor er vi også som nogle af de få i branchen arbejdsmiljøcertificeret.

Kontakt/info

NORVA24 Danmark A/S
Rydagervej 27 2620 Albertslund

Telefon +45 70 120 222
CVR 10206987

E-mail: norva24.kloak@norva24.dk


Genveje
Kontakt/info

NORVA24 Danmark A/S
Rydagervej 27 2620 Albertslund

Telefon +45 70 120 222
CVR 10206987

E-mail: norva24.kloak@norva24.dk


NORVA24 Danmark A/S

NORVA24 Danmark består af 11 afdelinger fordelt med 5 afdelinger på Sjælland, 2 på Fyn og 4 i Jylland.

NORVA24 Danmark A/S er miljøcertificeret. Vi benytter miljømæssig korrekte produkter og har løbende fokus på, at forbedre vores arbejdsmetoder. Vores medarbejdere er blandt branchens bedste. Vi gennemfører løbende opkvalificering af medarbejdernes kompetencer og har kontinuert fokus på trivsel og arbejdskvalitet. Derfor er vi også som nogle af de få i branchen arbejdsmiljøcertificeret.